Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Строки повернення і обміну Повернення та обмін товарів можливий згідно законодавства України протягом 14 днів після отримання товару покупцем. На нашому сайті всі товари підлягають поверненню (обміну). Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки, якщо товар не задовольнив за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ними використаний за призначенням. Відповідно до закону "Про захист прав споживачів" покупець може: - обміняти товар належної якості; - повернути товар належної якості та отримати кошти, витрачені на товар у повному обсязі. Повернення коштів здійснюється протягом 5 робочих днів з моменту, коли продавець отримав товар. Який товар підлягає обміну та поверненню: - товар, на який є чек; - товар в непошкодженій оригінальній упаковці; - товар, після купівлі якого минуло до 14 днів. - товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; - збережено всі ярлики та заводське маркування на упаковці та товарі відповідно; - товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості. Умови оплати доставки при поверненні чи обміну: - при поверненні товару та відправці покупцю нового товару доставку оплачує покупець. При цьому, відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається; - при поверненні коштів, у разі несплати товару, що повертається покупцем, сума за доставку вираховується з покупця. Процедура повернення товару неналежної якості: - зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів; - після отримання товару протягом 5 днів ми повертаємо гроші чи інший товар. Повернення коштів здійснюється після отримання товару, на карту або грошовим переказом у відділенні «Нової пошти», протягом 5-х днів з моменту отримання продавцем посилки у службі доставки. Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, якщо товар був неналежної якості з нашої вини. Адреса для здійснення повернення товару: вул. Олеся Бердника 1, 03062, Київ, Україна.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.